2 клас. Дистанційне навчання 2019-2020н.р.

Шановні батьки та учні, вітаю вас на сторінці присвяченій дистанційним урокам за програмою 2 класу. Ваша задача опанувати лексичний та граматичний матеріал, опрацювати навички читання, письма та аудіювання. Виконуйте завдання уроків поступово, починаючи з першого і далі за чергою. Всі питання або побажання пишіть у Вайбері. Бажаю успіхів!
Good luck!



Lesson 7a-7b (p.76-79)

Ми починаємо наше дистанційне навчання! І починаємо його з теми "My favourite food". 
Тож ваше перше завдання буде таким: 

Переходьте за посиланням. Там на вас чекає словничок до теми. Ви маєте пройти усі
кроки засвоєння слів, від 1 до 5. Перший крок - ознайомлення зі словами (слідуйте
інструкції на сайті). Другий крок - запам'ятовування слів. Третій крок - ви повчитесь
писати слова. Четвертий крок - аудіювання. Спробуйте написати те, що почули. І останній,
п'ятий крок - ТЕСТ!!! Результати пройденного тесту ви маєте мені надіслати
на пошту - dragomiretskaya73@ukr.net (Не забувайте у темі листа написати клас
та прізвище учня).

2. Read and translate ex.1 p. 78
(Прочитай та переклади на українську мову вправу 2 на сторінці 78)

Після прочитаного тексту пройдіть за посиланням. Там на вас чекає завдання, де ви маєте
поставити речення у порядку відповідному прочитаному тексту.

4. Workbook ex 1,2 p.50
Перше завдання: Find and circle. Then, write. (Знайди та обведи. Потім напиши)
Друге завдання: Look and circle. (Подивись та обведи)

5. Напиши у своєму зошиті їжу яку ти любиш
та яку не любиш, використовуючи структури
"I like..." and "I don't like..." (по 3 речення)
Наприклад: I like bananas. I like cheese. I like chips. I don't like rice. I don't like tomatoes.
I don't like milk.
Результати чекаю на пошті!)

Успіхів!!!

Lesson 2

1. Спочатку нам потрібно вивчити нові слова з теми
Коли перейдеш за посиланням тисни на картку з номером "1". (Підказка: для того щоб перевернути картку тисни на пробіл, для того щоб перейти до наступної картки тисни "Enter".

2. Тепер перевір себе, посилання переведе тебе на гру. З'єднай пари.

3. Якщо ви гарно засвоїли слова можете переходити до наступного завдання.
Open your book! Відкривай підручник на сторінці 80, давай трішки почитаємо. Але перед цим нам потрібно послухати аудіо до цієї вправи. Попроси батьків допомогти завантажити аудіо (ось посилання: https://www.mmpublications.com/ukraine/SmartJunior2.html )
Ти можеш використати таку фразу для прохання: "Please, can you help me?".
Коли прослухаєш аудіо, прочитай текст. Читай уважно, переклади на українську мову, тому що далі на нас чекають завдання до цього тексту.

4. Тепер я хочу перевірити як ви справилися з текстом.  Переходь по посиланню та зроби завдання. 

5. Повернемось до підручника. Зроби вправу 3 на сторінці 81. Послухай відповідний аудіофайл і покажи в підручнику картинку, про яку йдеться у аудіозаписі. Потім скажи. 
Listen and point. Then say.

6. Open your Workbook! Відкривай друкований зошит і зроби вправи на сторінці 51. Будьте уважними! у другій вправі уважно прочитайте та перекладіть на українську мову запитання і тільки після цього пишіть відповідь. Наприклад: 1) What time do you get up? - At seven o'clock.

Бажаю успіхів!!! Good Luck!!!

Lesson  3
Healthy and unhealthy food

1. Тема цього уроку: "Корисна та шкідлива їжа". Почнемо ми з того, що пригадаємо слова з минулих уроків. Переходь за посиланням. https://learningapps.org/display?v=pux4b65v520

2. Open your book! Exercise 1, page 82-83. Read and translate.
Прочитай та переклади на українську мову текст, але обовязково послухай аудіозапис.

3. Open your workbook! Exercise 1, page 52. Послухай аудіо та прономеруй! 

4.https://www.youtube.com/watch?v=KTdxTk7J0rM Подивись відео та скажи яку їжу тобі показують healthy or unhealthy?

Lesson 4

1. Давай вивчимо нові слова. Тисни сюди! Я думаю, ви вже знаєте що тут робити. Не забудь про тест!

2. Open your book! Відкривай підручник на сторінці 64. Let's read! Твоє завдання: спершу прослухай аудіозапис, після цього прочитай та спробуй здогадатись яка українська страва там описується. 

3. Тепер тисни сюди! Спробуй відповісти на мої запитання!

4. Open your workbook! Відкривай друкований зошит на сторінці 53. Зроби завдання.

Lesson 5 

1. Сьогодні нам доведеться вивчити багато нових слів. Let's start! Почнемо ми з того, що познайомимось з новими словами і повторимо ті, які вчили на попередніх уроках. Переходь за посиланням! Повторюй усі слова!

2. Тепер ми маємо запамятати нові слова. Тисни сюди!

3. Тепер можеш трішки погратись! Розгадай кросворд! https://learningapps.org/display?v=p8a248zq220

Lesson 6
Сьогодні ми завершаємо вивчення теми "Food". Тож будемо закріплювати знання!

1. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/food-1 Зіграй в гру та пригадай слова.

2. https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/food/food-1  Тепер вибери правильну назву продукту, який у тебе зображений.

3. https://learningapps.org/display?v=pruuurht520 Тут ти маєш уважно розглянути таблицю та вставити пропущені слова у текст.

4. Open your Workbook! p. 54-55. Зроби завдання на цих сторіночках. 

5. Ми вже вивчили багато нових слів, але я хочу перевірити, як ви гарно працювали. Тому  у нас буде тест по усім словам з теми. Не підглядайте! Будьте чесними!) https://forms.gle/cW83xcyreVoog1316

Lesson 7

1. Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему: "Clothes (Одяг)".
І як завжди ми починаємо з знайомством зі словами з теми. Уважно слухай та повторюй! https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ

2. Тепер давай вивчимо слова з цього уроку!https://tiny.cards/decks/YPucsmTb/clothes

3. Open your book (p.88, ex.1)! Listen. Then read! Прослухай та прочитай. Зверни увагу! to wear - носити, бути одягненим. Наприклад: I'm wearing a dress. - Я одягнена в плаття. 


4. Зроби впр. 2 ст. 89. Прослухай аудіо та покажи хто у що одягнений.

5. Open your copybook! Спочатку запиши нові слова зі сторінки 88, не забудь про слово "wear"! Тепер напиши у що ти одягнений. наприклад: I'm wearing a T-shirt. It's blue. I'm wearing a purple skirt.

6. Now open your workbook! Зроби вправи на сторінці 56! У першій вправі тобі потрібно прослухати аудіо та позначити хто що носить. У другій вправі потрібно написати I am wearing - Я одягнений або You are wearing - Ти одягнений

Good Luck!

Lesson 8

1. Open your book (p.90)! Познайомся із новими словами! Послухай аудіо та дізнайся як вони читаються! 

2. Exercise 1, page 90. Listen, point and read. Послухай та прочитай! 

3. Exercise 2, page 91. Listen and point. Послухай та покажи. Потім скажи що носить дівчинка,  а що хлопчик.

4. Open your workbook! Exercise 1, page 57. Look and write! Прочитай, подивись на картинку та напиши ім'я того, хто в це одягнений.
Exercise 2, page 57. Look and write! Подивись та напиши!

5. Тепер трішки пограємось. Let's play! https://learningapps.org/display?v=pu5i38jt320

Lesson 9

1. Open your book (p.92)! Познайомся із новими словами. Послухай аудіо та дізнайся як вони читаються. Потрібно їх запам'ятати!

2. Exercise 1, page 92. Listen and point. Then read and translate. Прослухай та прочитай. What is "traditional"? Traditional - традиційний. Ти познайомишся із елементами традиційного одягу деяких країн.

3. Тепер я хочу перевірити наскільки уважно ви читали. Переходь за посиланням та дай відповіді на запитання. Будьте уважними, там потрібно написати ваше ім'я, прізвище та клас. https://forms.gle/xTUcY46fEhtmQWwM6

4. Open your workbook! Exercises 1,2 page 58. 

Lessons 10-11


Lesson 12

1. Давай пригадаємо тему "Однина та множина іменників".
https://www.youtube.com/watch?v=Ef0IvYiDfH4

Зверни увагу, що деякі елементи одягу вживаються тільки у множині, наприклад:
2. Давайте перевіримо чи все правильно зрозуміли. https://learningapps.org/display?v=pseb9jcmc20

3. Тепер потренуємось у читанні. Read and translate. 
  
These are Maria, Jeremy and Peter. They are friends. They love their school, because it’s very big and nice. Maria has got brown hair. Jeremy has got fear hair and small eyes. Peter has got black hair. Maria has got a puple bag, and her shoes are pink. She loves pink color. Jeremy’s bag is blue and his jeans are blue too, but his t-shirt is yellow and red. Peter has got a ball. He likes to play basketball. His shorts are green and his shoes are grey. He has got a red bag. Peter's favorite color is red. Maria is 8 years old; Jeremy is 9 years old, and Peter is 9 years old too. Maria is from Mexico. Jeremy is from Canada, and Peter is from USA.

4.  Let's check! Test! https://forms.gle/yGJBvksUUBSgd5486 



Lesson 13

Сьогодні ми вивчимо пори року англійською мовою і подумаємо що нам потрібно одягати щоб не було холодно взимку і жарко літом. 

1. Переглянь відео. https://www.youtube.com/watch?v=xCFGTrGbXDQ

2. Зроби вправу. https://learningapps.org/display?v=pgebz37n320

3. Open your Workbook (p.59)! Зроби вправи 1,2 на сторінці 59. 

4. Тепер важче.  Спочатку подивись відео, потім зроби вправи.
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Clothes/Clothes_and_seasons_hn143672ha

Good Luck!

Lesson 14

1.Open your book (p.95)! Сьогодні ми будемо робити проект. Твоє завадання зробити свою топ-модель. Можеш намалювати, або вирізати з журналів, або, якщо є можливість, роздрукувати ляльку-одягалку. Подивись на першу вправу, там є приклад. 

2. Якщо твоя модель готова, тобі потрібно її представити. Тобто написати у зошиті опис твоєї моделі. Подивись другу вправу, там знайдеш основу для опису. 


Наприклад: This is Kate. She is wearing a T-shirt. It's yellow and white. She's wearing a jacket. It's blue, yellow and pink. She is wearing shorts and white trainers. 

3. Тепер твоє завдання відправити мені на перевірку фото твоєї топ-моделі та опис. 

Good Luck!

Lesson 15
Smart World 8
1. Open your book (p.96). Подивись на нові слова. Тепер послухай як вони читаються.
Ці слова потрібно вивчити.

2. Переходимо до вправи. Ex.1 p.96. Listen, read and translate. Прослухай, прочитай та переклади. 

3. Тепер послухайте та перевірте чи правильно ви переклали. 

4. Ex.2, p.96. Read and say Yes, he/she is or No, he/she isn't. Прочитай та скажи так чи ні. Потім напиши запитання та свою відповідь у зошит. Наприклад: Is Oleg wearing shorts? - Yes, he is. 

5. Open your Workbook (p.61)! Зроби вправи на сторінці 61. У першій вправі потрібно написати тільки одну літеру: О- якщо речення відноситься до Олега; А - до Анни; В - (Both) до обох. 

У другій вправі намалюй або приклей фото відомої людини. Опиши її та у що вона одягнена. 

Lesson 16 

1. Open your book (p.97)! Зверни увагу на нові слова. 
Давай їх вивчимо. 

2. Exercise 1, page 97. Подивись, назви та покажи. 

Тепер з'єднай!
3. Exercise 2, page 97! Open your copybook! Подивись, скажи та запиши! Наприклад: 1. It is silk. 

4. Пройди тест! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdE5xCR5HYjT-bArgbSd9BFeUsNDnUPusV-g2CnkwxkC6vMtQ/viewform?usp=sf_link

5. Подивись на вправу 2 на сторінці 98. Ти побачиш 2 картинки та тексти під ними. Подивись на картинку, прочитай текст та обери з двух слів правильне. Далі свої відповіді впиши тут. 






6. Open your workbook! Зроби сторіночки 62-63.

1 коментар:

  1. доброго дня. 2-клас за який період часу потрібно виконати ці завдання task1-task3?

    ВідповістиВидалити

До уваги учнів 3 класів!!!

Даний тест є тренувальним, щоб спробувати власні сили перед семестровою контрольною роботою, яка відбудеться  у четвер 14 травня ! Читай у...