3 КЛАС. Smart Junior 2020-2021н.р. (3-Б, 3-З, 3-Ж)

Всі завдання публікуються в даному блозі згідно розкладу. В дописі ви отримаєте всі необхідні вказівки та підказки. Результати своєї роботи ви надсилєте на пошту dragomiretskaya73@ukr.net (в темі листа обовязково вказувати ваш клас та прізвище) або у вайбер до початку наступного уроку.


  Lesson 1 Smart World 2 (p.55)

Step 1

Sing a song

Step 2
Сьогодні ми повторимо назви місяців, днів тижня та шкільних предметів. 

Давайте пригадаємо лексику з теми та закріпимо вивчені слова.
Дивись, слухай та повторюй!


Тепер пригадаємо назви днів тижня


Step 3
Виконай завдання


Step 4
Open your book p.55. Відкривайте підручники на сторінці 55. Прослухай декілька разів, потім прочитай та переклади. 

Step 5
Виконай вправу 2 на сторінці 55 письмово. Open your copybooks!

Tuesday, the twelfth of January
Class-work
Exercise 2, p.55

Step 6
Open your workbooks p.


  Lesson 2 Unit 5 My new house (p.57)

Step 1

Open your books (p.57)! Слідуй інструкції!


Посилання на ігри до даного уроку: https://learningapps.org/watch?v=p94fpooh320

Step 2

Робота у зошитах. Open your copybook! Write the date!
Wednesday, the thirteenth of January
Class-work
Запиши нові слова:

next to - біля, поруч з, наступний

between - між

behind - позаду

in front of - перед

go up - підніматись

go down - спускатись

go into - заходити в

get out of - вийти з

Step 3

Давай закріпимо вивчені слова

Виконай завдання. 
Результат відішли мені на пошту dragomiretskaya73@ukr.net або у вайбер



Prepositions of place, an interactive worksheet by victor
liveworksheets.com
Step 4
Робота в друкованих зошитах. Open your workbook (p.40)!

 Lesson 3 Unit 5 My new house (p.58-59)

Step 1

Open your book (p.58-59). І почнемо ми з таблиці "Grammar". Що ж означає " 's "? Подивись відео та уважно послухай.

Отже, слово "Whose" перекладається чий? чия? чиє? Давай ще раз подивимось в таблицю у підручнику: Whose coat is this? It's Anna's. (Чиє це пальто? Воно Анни.) Whose trainers are these? They're Tim's. (Чиї це кросівки? Вони Тіма). 
Зверни увагу, якщо ми питаємо за річ у однині ми вживаємо is, але коли йдеться про множину, наприклад, trainers - кросівки,  is змінюється на are.
Step 2
Давай потренуємось. Виконай завдання. Результати чекаю на пошті або у вайбері.
6th Grade Exit pass 9, an interactive worksheet by Missdanily
liveworksheets.com
Possesive case 1, an interactive worksheet by MariaGryfaki
liveworksheets.com

Step 3
Тепер подивись на нові слова. Давай їх запишемо у зошит.

cupboard - шафа для посуду; сервант
bookcase - книжкова шафа
armchair - крісло
fridge - холодильник
hall - коридор, передпокій
Step 4
Повертаємось до підручника. Давай дізнаємось як читаються нові слова. Подивись відео, послухай як читаються слова. Після цього прочитай самостійно. Далі переходь до тексту. Прослухай, прочитай та переклади.


Step 5
Зроби вправу 2 письмово у зошиті. Прочитай речення та скажи True (правда) чи False (неправда).

Hometask: друкований зошит ст. 41

Lesson 4 Unit 5 My new house (p.60-61)

Step 1

Спочатку я хочу перевірити як гарно ви працювали на минулих уроках. Виконайте завдання.

 



Step 2

І зараз ми переходимо до наступного уроку. Open your book on pages 60-61. Look at new words. Запиши нові слова у зошит.
garden - сад
painting - картина
cushion - подушка
flat - квартира
dining room - їдальня
wall - стіна

Step 3

Повертаємось до підручника. Вмикай відео та слідуй інструкції. 

Step 4

Виконай завдання до уроку.

Hometask: друкований зошит ст. 42

Lesson 5 Unit 5 My new house (p.62-63)

Step 1

Ми продовжуємо вивчати тему "Мій будинок". Open your book on pages 62-63. 
Look at new words. Прослухай та запиши їх у зошит.

Step 2

Виконай завдання!


My house & furniture, an interactive worksheet by aramirezv
liveworksheets.com

Step 3

Read ex.1, p.63. Прочитай  про будинок Сью. Після цього опиши свій будинок у зошиті. 

Step 4

My house, an interactive worksheet by Sous_Dina
liveworksheets.com

Lesson 6 Unit 5 My new house (p.62-63)

Step 1

Давай закріпимо вивчене! Виконай завдання!


House and furniture, an interactive worksheet by LauGS
liveworksheets.com

Step 2

Open your book on pages 64-65. Write the new words to your copybook. 
ghost - привид
to hear - чути
noise - шум
floor - підлога
watch TV - дивитись телевізор
crisps - чіпси
sweets - солодощі
mess - безлад

Step 3

Listen to the text. Then read and translate.

 Unit 7 Past Simple. 

                          Where were you yesterday?
Сьогодні ми з вами попрацюємо над темою "Минулий час", та зрозуміємо правила вживання was/were у минулому часі.
                                           
                                             Step 1
Подивись та уважно послухай!


                                                 Step 2
Open your copybooks! Відкрийте зошити та запишіть нові слова:

was -був, була 
were - були 
yesterday - вчора
in the morning - вранці
in the afternoon - вдень
in the evening - ввечері
last night - минулої ночі

 
                                                                         Step 3
Виконай завдання!
Am - Is - Are- Was - Were, an interactive worksheet by mada_1
liveworksheets.com
Was or were?, an interactive worksheet by victor
liveworksheets.com
                                                 Step 4
Open your books! (p.83) Слідуй інструкціям у відео!


Open your workbooks! (p.58). Виконай завдання.


Unit 7. Lesson 2. Past Simple. (p.84-85)

Step 1
Open your copybooks! Запиши нові слова! Після цього прослухай та запамятай!
scary - страшно
funny - веселий, смішний
boring - нудний
delicious - смачний
popcorn - поп-корн
film - фільм

Step 2
Let's read! Open your book (p.84). Подивись відео, уважно слухай та спробуй прочитати текст самостійно. Якщо якісь слова прочитати важко, то послухай автора ще раз.

Step 3
Тепер давай виконаємо завдання:
Подивись картинки, послухай уважно та визнач про яку картинку йде мова. Потім запиши свої відповіді у тест.




Step 4
Open your workbook! Виконай завдання в  зошиті на сторінці 59

Unit 7. Lesson 3. Our World. (p.86-87)

Step 1
Open your copybooks! Запиши нові слова! Після цього прослухай та запамятай!
tornado - торнадо; смерч
fast - швидко
to be careful - бути обережним
dangerous - небезпечно
basement - підвал
street - вулиця
sky - небо

Step 2
Let's read! Open your book (p.86). Подивись відео, уважно слухай та спробуй прочитати текст самостійно. Якщо якісь слова прочитати важко, то послухай автора ще раз.

Step 3
Тепер давай виконаємо завдання:
Прочитай текст ще раз та дай відповіді на запитання.


Step 4
Виконай завдання


Unit 7.  Story Time. (p.90-91)

Сьогодні час для історії. 
Тож, подивись відео та уважно послухай.
Тепер відкрий підручник на ст.90. Прослухай ще раз. Спробуй прочитати самостійно.



Unit 7.  Story Time. Revision



2 коментарі:

До уваги учнів 3 класів!!!

Даний тест є тренувальним, щоб спробувати власні сили перед семестровою контрольною роботою, яка відбудеться  у четвер 14 травня ! Читай у...