Lesson 1 Smart World 2 (p.55)
Step 1
Sing a song
Step 2Сьогодні ми повторимо назви місяців, днів тижня та шкільних предметів.
Давайте пригадаємо лексику з теми та закріпимо вивчені слова.Дивись, слухай та повторюй!
Тепер пригадаємо назви днів тижня
Step 3Виконай завдання
Days, months and seasons revision, an interactive worksheet by maestralidia
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Step 4
Open your book p.55. Відкривайте підручники на сторінці 55. Прослухай декілька разів, потім прочитай та переклади.
Step 5
Виконай вправу 2 на сторінці 55 письмово. Open your copybooks!
Tuesday, the twelfth of January
Class-work
Exercise 2, p.55
Step 6
Open your workbooks p.
Lesson 2 Unit 5 My new house (p.57)
Step 1
Open your books (p.57)! Слідуй інструкції!
Посилання на ігри до даного уроку: https://learningapps.org/watch?v=p94fpooh320
Step 2
Робота у зошитах. Open your copybook! Write the date!
Wednesday, the thirteenth of January
Class-work
Запиши нові слова:
next to - біля, поруч з, наступний
between - між
behind - позаду
in front of - перед
go up - підніматись
go down - спускатись
go into - заходити в
get out of - вийти з
Step 3
Давай закріпимо вивчені слова
Результат відішли мені на пошту dragomiretskaya73@ukr.net або у вайбер
Prepositions of place, an interactive worksheet by victor
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Prepositions of place - listening exercise, an interactive worksheet by victor
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Step 4
Робота в друкованих зошитах. Open your workbook (p.40)!
Lesson 3 Unit 5 My new house (p.58-59)
Step 1
Open your book (p.58-59). І почнемо ми з таблиці "Grammar". Що ж означає " 's "? Подивись відео та уважно послухай.
Отже, слово "Whose" перекладається чий? чия? чиє? Давай ще раз подивимось в таблицю у підручнику: Whose coat is this? It's Anna's. (Чиє це пальто? Воно Анни.) Whose trainers are these? They're Tim's. (Чиї це кросівки? Вони Тіма).
Зверни увагу, якщо ми питаємо за річ у однині ми вживаємо is, але коли йдеться про множину, наприклад, trainers - кросівки, is змінюється на are.
Step 2
Давай потренуємось. Виконай завдання. Результати чекаю на пошті або у вайбері.
6th Grade Exit pass 9, an interactive worksheet by Missdanily
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Possesive case 1, an interactive worksheet by MariaGryfaki
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Step 3
Тепер подивись на нові слова. Давай їх запишемо у зошит.
cupboard - шафа для посуду; сервант
bookcase - книжкова шафа
armchair - крісло
fridge - холодильник
hall - коридор, передпокій
Step 4
Повертаємось до підручника. Давай дізнаємось як читаються нові слова. Подивись відео, послухай як читаються слова. Після цього прочитай самостійно. Далі переходь до тексту. Прослухай, прочитай та переклади.
Зроби вправу 2 письмово у зошиті. Прочитай речення та скажи True (правда) чи False (неправда).
Hometask: друкований зошит ст. 41
Lesson 4 Unit 5 My new house (p.60-61)
Step 1
Спочатку я хочу перевірити як гарно ви працювали на минулих уроках. Виконайте завдання.
Smart Junior 3 Module 5 Smart kids, an interactive worksheet by Sheremet
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Step 2
І зараз ми переходимо до наступного уроку. Open your book on pages 60-61. Look at new words. Запиши нові слова у зошит.
garden - сад
painting - картина
cushion - подушка
flat - квартира
dining room - їдальня
wall - стіна
Step 3
Повертаємось до підручника. Вмикай відео та слідуй інструкції.
Step 4
Виконай завдання до уроку.
Smart Junior 3. Our world 5. My new home, an interactive worksheet by Ms_Slobodyanyk
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Hometask: друкований зошит ст. 42
Lesson 5 Unit 5 My new house (p.62-63)
Step 1
Ми продовжуємо вивчати тему "Мій будинок". Open your book on pages 62-63.
Look at new words. Прослухай та запиши їх у зошит.
Step 2
Виконай завдання!
My house & furniture, an interactive worksheet by aramirezv
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Step 3
Read ex.1, p.63. Прочитай про будинок Сью. Після цього опиши свій будинок у зошиті.
Step 4
My house, an interactive worksheet by Sous_Dina
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Lesson 6 Unit 5 My new house (p.62-63)
Step 1
Давай закріпимо вивчене! Виконай завдання!
House and furniture, an interactive worksheet by LauGS
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Prepositons of place, an interactive worksheet by misslucia2020
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Step 2
Open your book on pages 64-65. Write the new words to your copybook.
ghost - привид
to hear - чути
noise - шум
floor - підлога
watch TV - дивитись телевізор
crisps - чіпси
sweets - солодощі
mess - безлад
Step 3
Listen to the text. Then read and translate.
Unit 7 Past Simple.
Where were you yesterday?
Сьогодні ми з вами попрацюємо над темою "Минулий час", та зрозуміємо правила вживання was/were у минулому часі.
Step 1
Подивись та уважно послухай!
Step 2
Open your copybooks! Відкрийте зошити та запишіть нові слова:
was -був, була
were - були
yesterday - вчора
in the morning - вранці
in the afternoon - вдень
in the evening - ввечері
last night - минулої ночі
Step 3
Виконай завдання!
Am - Is - Are- Was - Were, an interactive worksheet by mada_1
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Was or were?, an interactive worksheet by victor
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Step 4
Open your books! (p.83) Слідуй інструкціям у відео!
Open your workbooks! (p.58). Виконай завдання.
Unit 7. Lesson 2. Past Simple. (p.84-85)
Step 1
Open your copybooks! Запиши нові слова! Після цього прослухай та запамятай!
scary - страшно
funny - веселий, смішний
boring - нудний
delicious - смачний
popcorn - поп-корн
film - фільм
Step 2
Let's read! Open your book (p.84). Подивись відео, уважно слухай та спробуй прочитати текст самостійно. Якщо якісь слова прочитати важко, то послухай автора ще раз.
Step 3
Тепер давай виконаємо завдання:
Подивись картинки, послухай уважно та визнач про яку картинку йде мова. Потім запиши свої відповіді у тест.
Step 4
Open your workbook! Виконай завдання в зошиті на сторінці 59
Unit 7. Lesson 3. Our World. (p.86-87)
Step 1
Open your copybooks! Запиши нові слова! Після цього прослухай та запамятай!
tornado - торнадо; смерч
fast - швидко
to be careful - бути обережним
dangerous - небезпечно
basement - підвал
street - вулиця
sky - небо
Step 2
Let's read! Open your book (p.86). Подивись відео, уважно слухай та спробуй прочитати текст самостійно. Якщо якісь слова прочитати важко, то послухай автора ще раз.
Step 3
Тепер давай виконаємо завдання:
Прочитай текст ще раз та дай відповіді на запитання.
Step 4
Виконай завдання
Unit 7. Story Time. (p.90-91)
Сьогодні час для історії.
Тож, подивись відео та уважно послухай.
Тепер відкрий підручник на ст.90. Прослухай ще раз. Спробуй прочитати самостійно.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити