2 КЛАС. 2020-2021н.р. (2-Г, 2-Е)

 Всі завдання публікуються в даному блозі згідно розкладу. В дописі ви отримаєте всі необхідні вказівки та підказки. Результати своєї роботи ви надсилєте на пошту dragomiretskaya73@ukr.net (в темі листа обовязково вказувати ваш клас та прізвище) або у вайбер до початку наступного уроку.

  Lesson 1. Unit 5. Animals.  Повторення.  

Step 1

Давай привітаємось! 
Step 2
 Пригадаємо назви тварин?

Step 3
Виконай завдання!

Animals match, an interactive worksheet by victor
liveworksheets.com
Riddles, an interactive worksheet by Leticia_Salinero
liveworksheets.com

На сьогодні все! =) Якщо якісь слова тобі були незнайомі, або можливо забулися - запиши слово та його переклад у зошиток.

  Lesson 2. Unit 5. Smart World 5. (p.60)  

Step 1

Давай привітаємось! 

Step 2

Open your book (p.60)

Вмикай відео. Спочатку прослухай слова, повторюй та прочитай самостійно. Далі переходь до тексту. Слухай та слідкуй, потім прочитай. 

Step 3

Open your copybook! Відкрий зошит та запиши дату!
12, January
Class-work
(Запиши нові слова)
bison - бізон
horn - ріг
teeth - зуби
beaver - бобер
dive - пірнати
(Тепер виконаємо впр. 2 ст.60)
                                                     Exercise 2, p.60
(Уважно прочитай речення в підручнику. Подумай які з них правильні, а які ні. Правильні просто перепиши у зошит, а неправильні потрібно виправити та записати)
На сьогодні все! =)

  Lesson 3. Unit 5. Smart World 5. Revision 

Step 1

Сьогодні ми закріпимо вивчену лексику з теми "Animals". Давай пригадаємо назви домашніх тварин. Виконай завдання. 

Step 2

Тепер давай сходимо до зоопарку та назвемо тваринок, що там живуть.


At the Zoo! 2, an interactive worksheet by natys1988
liveworksheets.com
Wild animals, an interactive worksheet by barbarademtz
liveworksheets.com

Step 3

Time to play!
Подивись відео та обери правильний варіант


 Lesson 3. Unit 5. In the Forest

Step 1

Сьогодні ми з вами вивчимо тваринок, які живуть у лісі. Але перед цим я хочу перевірити як гарно ви засвоїли лексику з попередніх уроків. Пройди тест.



Step 2

Зараз подивись відео та повторюй назви тварин. Потім запиши їх у зошит.

a bear - ведмідь
a beaver - бобер
a fox - лисиця
a deer - олень
a duck - качка
a squirrel - білка
a wolf - вовк
an owl - сова

Step 3

Давай закріпимо! Виконай тренувальне завдання!




Forest animals, an interactive worksheet by Darjaps
liveworksheets.com

Hometask: вивчи нові слова

Lesson 3. Unit 5. Domestic animals (On the Farm)

Step 1

Сьогодні ми з вами подорожуємо на ферму та дізнаємось як англійською мовою назвати тваринок,які там живуть. 

Step 2

Запиши нові слова у зошит. Їх потрібно запам'ятати! 
cow - корова
horse - кінь
sheep - вівця
hen - курка
donkey - віслюк
goat - коза

Step 3

Виконай завдання!


Farm animals 1., an interactive worksheet by MarzenaW
liveworksheets.com

Step 4

Hometask: вивчи слова та виконай завдання.

The farm, an interactive worksheet by teacher7dolores
liveworksheets.com

Lesson 6. Unit 5. Wild and Domestic Animals. Узагальнення



Domestic or wild?, an interactive worksheet by mada_1
liveworksheets.com
Animals, an interactive worksheet by mada_1
liveworksheets.com

Project
Підготуй малюнок твоєї улюбленої тваринки та опиши її, даючи відповіді на запитання:

1. What animal do you like?
2. What colour and size is it?
3. Where does it live?
4. What does it like to eat?
5. What this animal can and can't do?



Unit 7.  Story Time. Healthy and Unhealthy Food (p.82-83) 

Сьогодні ми поговоримо про здорове і не здорове харчування.


Step 1

Подивись вiдео та запам'ятай яка iжа корисна, а яка шкiдлива.

Step 2

 Виконай завдання. 

Healthy vs unhealthy, an interactive worksheet by aramirezv
liveworksheets.com

Step 3

Подивись вiдео та виконуй завдання. 

Step 4

What food do you like?  Обери з запропонованих продуктiв тi, якi тобi подобаються. Тепер запиши у зошит i познач ця iжа корисна (healthy) чи шкiдлива (unhealthy). Наприклад: I like hamburgers. (unhealthy)
Переходь за посиланням: https://www.liveworksheets.com/uy6326bt

Unit 7.  Food. Smart World 7 (p.84) 


1. Давай вивчимо нові слова. Тисни сюди!  Не забудь про тест!

2. Open your book! Відкривай підручник на сторінці 84. Let's read! Твоє завдання: спершу прослухай аудіозапис, після цього прочитай та спробуй здогадатись яка українська страва там описується. 
Для кращого засвоєння залишаю посилання на відео:



3. Пройди тест. Будьте уважними!


4. Open your workbook! Відкривай друкований зошит на сторінці 53. Зроби завдання.

Unit 7.  Food. Smart Time 7 (p.85) 


1. Сьогодні нам доведеться вивчити багато нових слів. Let's start! Почнемо ми з того, що познайомимось з новими словами і повторимо ті, які вчили на попередніх уроках. Подивись відео та повторюй! 



2. Тепер ми маємо запамятати нові слова. Тисни сюди!

3. Тепер можеш трішки погратись! Розгадай кросворд! 

Unit 7.  Food. Revision (p.86-87) 

Сьогодні ми завершаємо вивчення теми "Food". Тож будемо закріплювати знання!

1. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/food-1 Зіграй в гру та пригадай слова.

2. Подивись відео та слідуй інструкції:



3. У цьому завдання тобі потрібно уважно розглянути таблицю та вставити пропущені слова у текст.


4. Open your Workbook! p. 54-55. Зроби завдання на цих сторіночках. 

5. Ми вже вивчили багато нових слів, але я хочу перевірити, як ви гарно працювали. Тому  у нас буде тест по усім словам з теми. Не підглядайте! Будьте чесними!) 

Unit 7.  Food. 

1. Open your copybook! Запиши нові слова та запамятай!
   
   biscuits - печиво
   chocolate - шоколад
   berries - ягоди
   a smoothie - смузі
   peppers - перець
   carrots - морква

2. Let's play. Давай пограємось. Look and match. подивись та зєднай 



3. Виконай наступне завдання у зошиті письмово:
4. Домашнє завдання! Write and draw! What are your favourite snacks? Draw a picture and write about them! Намалюй та напиши! Який твій улюблений перекус? 




Немає коментарів:

Дописати коментар

До уваги учнів 3 класів!!!

Даний тест є тренувальним, щоб спробувати власні сили перед семестровою контрольною роботою, яка відбудеться  у четвер 14 травня ! Читай у...